21.1.2010 20:39
sHImi[Administrátor]
[Poslat SZ]
Omlouvám se Martinovi za ukradený článek, už je uveden jako autor a s linkem na jeho stránky, tak se mu tam koukněte, ať to má jako omluvu.
ok aspon vim komu psat o rady
17.1.2010 19:26
sHImi[Administrátor]
[Poslat SZ]
Elektrotechnu mám vystudovanou a studuju elektro, ale tohle jsme se nikde nedozvěděl, bude to asi tím, že jsem tlustoproud (chápej silnoproud) viděl jen z poza okna
Mno dráty v reálu budou k izolátorům asi jen přidrátované nějakým slabším drátkem - ale nevím, to je jen můj tip, jak to vypadalo v 1. republice.
Bych se mohl zeptat ucitele kdyz jsem na te elektrotechnicke skole
17.1.2010 13:01
Armyboy[Redaktor]
[Poslat SZ]
říkal jsem si to samé "Cože?"
cau hele nabili ty draty zanotyny ?
15.1.2010 15:36
pajdos1[Redaktor]
[Poslat SZ]
jo taky jsem to viděl...ale teď jak to je, to už ti neřeknu. Zkus vylézt na sloup a prozkoumat to
14.1.2010 17:18
sHImi[Administrátor]
[Poslat SZ]
Mno dráty v reálu budou k izolátorům asi jen přidrátované nějakým slabším drátkem - ale nevím, to je jen můj tip, jak to vypadalo v 1. republice.
zdarec vsem,shlmi posli mi email poslu ti tu fotku delal sem ho a je to parada akorat nevimjak dat ty draty omotane to bude vypadat blbe ze
těhle metod je více, klidně se přidám, ale něco bude i v dalším díle seriálu
shimi, až budu dělat něco k figurkám, zase nějakou vinětku z Carentanu...nebo Hagenau, prostě něco z francie bych rád, tak to tam plánuji...to se neboj

Potom bych rád udělal taky pár jednoduchýh návodů ( třeba jak jednoduše na hezky vypadající terén )
3.1.2010 12:38
sHImi[Administrátor]
[Poslat SZ]
Byl bych rád, kdyby někdo tenhle sloup co vytvořil nafotil a poslal na email, ať vidíme, že to opravdu jde
jo to taky neni špatnej nápad, někdy vyzkoušim